05 april 2009

Naken blästrad o skitsur!

Man blir ju så förvånad....
tror nog de va i city... en person säkert en kvinna som skrev om att man inte ska oroa sig för solen/solarie och att det är fel att bestämma ålder på dom som solar...
Men helt ärligt... vet man nu inte om att man har dåliga gener i familjen så ska man nog inte låta barnen vara i skolen hela jävla sommaren....
Att all form av cancer ökar hela tiden har väl enkel sagt med trafiken och maten att göra...
De människor som bor på länder har andra sjukdomar än dom som bor i stan...

En lant människa är allmänt mycket starkare i kroppen (inte då muskel stark för de e väl självklart) på alla sett än en stadsbo...

o då vet ni ju att stadsbor brukar äta olika dieter för att det är någon dum på tv som säger att man ska äta alger eller rå fisk så startas ju trender...

Man blir ju lett förvånad då man tillhör annat släkte med annan mat kulturer o så ger man sig på något från Kina?

Våra kroppar är olika... evolutionen har gjort oss så... vi har olika mat i våra länder...

Hudcanser beror nog inte bara på luften... då huden är en fin svamp vi tjejer pressar fulla med olika dag krämer anti rynkel krämer o så ska vi inte nämna alla andra produkter som går på huden... o utöver smink o vård så kommer ju avgaser in med...

Hur jag än har letat så hittar jag bara skitsnack om Mascara... dom gör fransarna långa tjocka o fylliga.. dock verkar dom inte innehålla något för där finns bara tomma ord om produkten...

Nej man kan ju predika om allt.... dock är människan så korkad att vi glömmer lätt o fort.... så länge det är flashiga bilder o påhittade ord... så gör man som TV säger...

För det är väl ingen här som har en ordbok med order Frissigt ? missn att fuktisk har de i en reklam snutt...

o ni måste väl eller ja kanske inte... bara jag som har ett bra minne... Men de att de Bra produkterna som kom 5år sen... försvann 3år sen? ni märker kanske inte de att dom försvinner av marknaden?

finns där förklaringar? o vad är det som gör att kroppen blir mindre rynkig av en KRÄM? vad innehåller den? e de vitamin E eller B? nej fan de tror jag inte...

Vi blir matade varje dag om vad som är farligt...
Men där verkar inte finnas nån som bryr sig om VARFÖR just denna kvinna fick bröstcanser? för att det är svårt o få en person att itne ljuga... o berätta vad dom gjort...

För man älksar ju de faktum att jag enbart kan använda horom preventivmedel...
Men det känns inte bra... där finns kvinnor som blir håriga...
det vill jag helst undvika... o så ska vi inte sncka om ridlår trenden blan 15åringar... det är ju så porrigt o va bredare om röven än något annat...

Dock har jag nu mera provlat "allt" o jag kan inte säga att jag trivs med detta. Då ingen längre bryr sig om att jag har hemsk värk i mitt underliv... och ingen heller vill ta cellprov... o de har ni väl märkt att det står i alla tidningar om att flickor över 12 ska ha vaccin... men vi vuxna kvinnor oss skiter man i då vi har säkert de... MEN JAG VILL JU VETA!

Alla har undvikt o ta i detta nu tre år... jag har varit utanpreventil medel i tre år... Okej jag testa hormonspiral som jag rekomenderar att INGEN kvina tar... nån form av spiral...

Ni ska veta att läkaren säger attdet är lätt... går fort...

Sanningen är att dom drar ut livmodern med en tång så dom har livmoderhalsen utanför slidan...
sen sätter dom till ett plast rör var denna T formade spiral färdas igenom.... o de ska ni veta.... lilla hålet på nån mm. DET GÖR FÖRBANNAT ONT O FÅ IN ETT "T" i storleken 30mm.

och det ska du veta... läkaren undviker o berätta hur detta går till... ända fram till att dom drar i livmodern...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar