30 mars 2009

Twitter twitch



Inte långt kvar nu.

Men skit i det, livet går vidare.

Våp, vad ska du gnälla på idag? Jag tänkte, ingen aning. Något, vad sägs som kungen?
- men vafan man, han har ju inte gjort skit på länge.
Nä, det är sant, men han presenteras endå på enkronor land och rike runt, ja just det, den nya enkronan. Vaddå sagan om landet på andra sidan, finland? Det jävla landet har väl legat där alltid och det enda de någonsin gjort för oss som varit bra har varit att agera som en vägg för ryssen.

men kom igen, blogg-koll förfan!
jajaja, jag ska väl se vad jag kan gräva fram ur det runda arkivet idag.
Vi börjar med någon som uppenbarligen försöker gå upp i vikt, och är beroende av sitt jävla tränande.
Men fuck mannen, vad är det med dig? ska du gnälla på någon som är fit med? Ja, varför inte, vad är det som säger att den som lägger ner all sin tid på hur man ser ut ska vara någon slags förebild, det är ju enklare att säga att "Hey! gör som alla andra, skit i saker, tänk på dig själv. Du ser ut att ha bra ben, jag vet inte, träna ffs"

Och vad justifierar att jag för en blogg om detta? ingenting, men det spelar väl ingen roll, jag har ett liv ju.

och på den andra sidan av skalan hittar vi *fanfar* Tjockisar som gnäller om andra saker.

Och vid det här laget kanske ni förstått att jag är på ett så pass skumt humör att jag bara hittar på random saker att gnälla på, samtidigt som jag håller en intern dialog med tre andra personer som bara existerar när jag själv känner för det.

Vilket bara kan betyda en enda sak, ellerhur? Folk är dumma i huvudet :O
Så iväg nu, tänk lite för dig själv!
Schas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar